tirsdag 5. mai 2009

Hjemme igjen! Don`t cry for us Argentina.

5 kommentarer:

  1. helig, herlig! Blir du hjemme i Fredrikstad en stund?? :-) Håper du får sol på nesa og sunn avslapning med familien!

    SvarSlett
  2. Det er jo ikke første gang dette har skjedd - at jeg har klart å rote bort bloggadressen din. Fikk den tilbake av Silje idag og ser jo at det har skjedd mye siden jeg var innom meldingsboka i 2007. Heldiggrisen som har vært på tur! Ser ut som du har hatt et fantastisk opphold! Silje og jeg tenkte at vi må gjøre et forsøk på å arrangere en trippeldate i "øyauken" (er den eneste uken jeg er i Oslo i sommer). Det er så alt for lenge siden sist! Om du ikke forstår hvem dette er, så er det "fhs-Pernille" ;o)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Hihi, litt nytt for meg dette. Var jo ikke meningen at det skulle bli oppgitt at jeg har slettet et innlegg, men lite jeg kan gjøre med det. Skulle bare forklare hvorfor jeg har foreslått Oslo som møteplass. Det er fordi Silje nevnte at du kanskje hadde tenkt til å flytte dit, ikke fordi jeg tar for gitt at du skal dra dit for å treffe meg (:

    SvarSlett
  5. Så hyggelig å høre fra deg!! Skjønte med en gang at det var deg, kun en pernille for meg :) Å møtes i oslo i øya-uka er flott! jeg har mistet mobilnummeret ditt, men hvis du fortsatt har mitt kan du kanskje sende meg en melding når du leser dette? :)

    SvarSlett