tirsdag 10. februar 2009

Regnvær


4 kommentarer:

  1. Godt å se at Lars Magne har på seg riktig antrekk når han er ute og representerer!

    SvarSlett
  2. Representasjon er alt!

    SvarSlett
  3. Enig med Elin at det var en fantastisk bokhandel! Apropos antrekk: Her har justisministeren først sagt ja til hijab som del av uniformen for norske polititjenestekvinner og så trukket det tilbake og sagt nei... Sponheim karaktereiserer han som "Hopp og sprett"-minister

    SvarSlett
  4. Haha, fin oppdatering fra Marit.
    En veldig fin bokhandel. Du er brun og pen Ingeborg.
    I helgen lagde jeg tapas til Hanne, Sunniva og to venner fra studiet. Forventet også blomster den 14, siden jeg har anskaffet meg kavaler, men det viste seg at han ikke brydde seg om den slags. Gleder meg til du kommer tilbake til meg:)

    SvarSlett